nowa paczka kosmetyków

by - 2/09/2017 10:01:00 AM





Hejka wszystkim,
ostatnio zamówiłam sobie kosmetyki ze strony cocolita.pl. Paczka doszła bardzo szybko, gdyż zamówiłam w poniedziałek, a paczuszka była w środę już u mnie. Na stronie cocolity zamówienie składałam po raz pierwszy. Jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim tą stronę:)
Trochę tego jest więc będę wam wszystko recenzować. Zamówiłam podkład z revlona- colorstay, mam pierwszy raz dlatego bardzo chcę go przetestować. Słyszałam o nim naprawdę baaardzo dużo dobrych opini, dlatego postanowiłam, że się skusze. Będę testować też płynne pomadki od golden rose. Skusiłam się również na pomade do brwi z freedom w kolorze- dark brown. Również wiele dobrego o niej słyszałam. Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą.







A wy używaliście podkładu z revlona? Co o nim sądzicie? 
Zapraszam do obserwowania bloga :) 
Zostawiajcie komentarze.

You May Also Like

18 komentarze

  1. o widze puder ryżowy, planuje go niedługo kupić :)
    Fajne zamówionko :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Taka paka to dopiero przyjemność i widzę Golden Rose i puder ryżowy, same wspaniałości :)
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używałam tego podkładu, aktualnie mam z lirene. Super przesyłka! A tą piosenkę słucham cały czas, uwielbiam ją :)
    Diamentowe myśli - klik ❄ - zapraszam na najnowszy post :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również przeglądałam ostatnio ta stronę, widać że mają dobre kosmetyki. Puder ryżowy jest mega!
    Obserwuje, pozdrawiam i buziaki od
    VISSIEN-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. O rób szybko recenzje, bo jestem ciekawa! Revlon mam zamiar kupić, bo byłam nim malowana na studniówkę i super się spisał.
    Golden rose i freedom bardzo lubię :)
    Jestem ciekawa jak sprawdzi się reszta!

    Obserwuję.
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie revlon super się spisał na studniówce, bardzo polecam :)

      Usuń
  6. Uwielbiam tą piosenkę :)
    Super zamówienie :)
    Gdzie są obserwatorzy bo chcę do nich dołączyć :)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Płynne pomadki z Golden Rose są mega, kolor też wybrałaś piękny. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo słyszałam o tym podkładzie ale go nie używałam:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Shape of you! :D Śliczna ta matowa pomadka z Golden Rose <3 Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie wczoraj też zamówiłam parę kosmetyków na cocolicie :D
    Świetne produkty!
    Wspólna obserwacja? :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na recenzje kosmetyków!:))

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę ciekawe produkty! :)

    Miłego poniedziałku Kochana :*
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam potrzeby, by używać podkładów, dlatego o tym z posta nie słyszałam, ale widzę golden rose na zdjęciach, a szminki i pomadki to już dla mnie ciekawszy temat :)
    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe kosmetyki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie też ostatnio chciałam sobie kupić ten podkład ale nie wiedziałam czy jest dobry :*

    OdpowiedzUsuń