Różany tonik do twarzy Evree | Magic Rose

by - 9/22/2017 02:30:00 AM


Witam, wszystkich, dziś przychodzę z recenzją rożanego toniku z Evree z serii Magic Rose. Kupiłam go ponad 2 miesiące temu na promocji w Naturze za około 8 złotych. Planowałam zakup kosmetyku do pielęgnacji z tej serii i świetnie trafiłam, gdyż tonik kupiłam w dobrej cenie. Używam go od około 2 miesięcy codziennie i super mi się sprawdza, wcześniej używałam toniku z Ziaji, który teraz widzę, że nie robił nic.


Opis producenta: Różany tonik do twarzy dzięki idealnie dobranym naturalnym składnikom aktywnym doskonale odpowiada na potrzeby skóry suchej i mieszanej. Tonik przywróci Twojej skórze równowagę, wyciszy zaczerwienienia, poprawi jej kondycję, nawilży, otuli cudownym różanym zapachem oraz przygotuje Twoją skórę na przyjęcie kolejnych gestów pielęgnacyjnych.
Przeznaczony dla skóry mieszanej i suchej. 







DZIAŁANIE:
  • wycisza zaczerwienienia
  • poprawia kondycję skóry
  • przywraca naturalne pH
WYGODNA APLIKACJA W FORMIE MGIEŁKI



Skład: Aqua/Water, Rosa Damascena Flower Water, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Geraniol, Citronellol.






pojemność: 200ml
Zacznę od opakowania, jest to naprawdę wieeelki plus, ponieważ jest w formie mgiełki. Dzięki temu aplikatorowi nasza skóra otrzymuje wszystkie substancje odżywcze. Uwielbiam to opakowanie, jest bardzo praktyczne. Tonik jest bardzo wydajny, prawie go nie ubywa a stosuję go codziennie. Przede wszystkim CHCE MI SIĘ stosowac go codzień, często jest tak, że zapominam o codziennej pielęgnacji lub zwyczajnie mi się nie chce, a teraz gdy mam tak praktyczny tonik łatwiej mi jest go stosować.
Skład jest w porządku poza składnikiem DMDM Hydantoin, który jest pochodną formaldehydu. Tonik robi wszystko co powinien, świetnie wycisza moją skórę i usuwa zaczerwienienia (oczywiście nie na stałe). Cudownie odświeża moją skórę i mogę spsikać nim makijaż, aby właśnie odświeżyć go, usunąć efekt pudrowości lub go utrwalić. Ujednolica moją cerę, staje się ona taka ładna .  Tonik również dobrze nawilża.  Bardzo się z nim polubiłam i napewno będę do niego wracać. Chcę również wypróbować więcej kosmetyków Evree z serii Magic Rose, poluję właśnie na olejek Magic Rose. 









A wy jakich toników używacie? Jak wam się sprawują? 

You May Also Like

25 komentarze

  1. Tego toniku jeszcze nie miałam. W sumie to nie miałam żadnego różanego toniku, więc jestem bardzo ciekawa jakby się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę! Zaciekawilas mnie 😃 Chyba wypróbuje :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. O takim toniku jeszcze nie słyszałam! Zachęcające do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, że jest w formie mgiełki, bo ja używam teraz jakiegoś innego i muszę go podawać na wacik, i wacikeim wycierać twarz, więc na makijaż nie ma nowy, aby go nałożyć. A szkoda. Podoba mi się też to, że usuwa zaczerwienienia, ten mój też usuwa, jednak na zdecydowanie za krótko! 😅 no, ale nie ma rzeczy idealnych no nie? Chyba wypróbuję ten tonik, bo wydaje mi się, że został stworzony dla mnie 😄
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ksiazki-wiktorii2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. z ciekawości wypróbuję :)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i uwielbiam odkąd go kupiłam nie zamienię go na żaden inny <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety mnie produkty różane zupełnie nie przypadły do gustu i nie mogę się do nich przekonać. ;/ ale ogólnie te produkty z tej firmy całkiem niezłe są, chociaż teraz czegoś innego używam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten tonik, używam go już jakiś czas i nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji już bez niego. Chociaż miałam obawy przed różanym zapachem, który mnie drażni - tutaj zapach jest bardzo przyjemny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. polubiłam ten tonik, mam również wersję pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten tonik, niezły był i baaardzo wydajny. Tylko nie spodobał mi się skład do końca. Również opisywałam go na swoim blogu. Teraz mam Ziaja Jagody Acai. Też jest bardzo wydajny i podobnie składnik DMDM Hydantoin

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście nie stosuję żadnych toników, ale cieszę się,że ten wywołał u Ciebie tak pozytywną opinię :)
    https://l-i-f-e-isnt-fucking-easy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie potrzebuje jakiegoś tonika a o tym słyszałam wiele, każdy chwali i widzę że tobie również się sprawdza więc może będę musiała spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie próbowałam,ale chyba będę musiała:) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam toniku, tyle że do cery mieszanej i tłustej. Jeśli takowe posiada firma evree, chętnie się skuszę :) No cóż, cery się nie wybiera :P Recenzja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już od jakiegoś czasu mam na ten tonik chrapkę, ale nawet nie wiedziałam że jest dostępny w rossmannie haha
    pozdrawiam cieplutko!
    https://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tego produktu :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/09/etuopl.html

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię ten tonik <3 zapraszam do mnie https://mojaszafamodnaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio też zaczęłam stosować tonik i to był dobry wybór. Doskonale oczyszcza skórę. A mam podobny do ciebie zapał jeśli chodzi o wprowadzanie nowych rutyn pielęgnacyjnych xd A o toniku nie potrafię zapomnieć, bo widzę, że skóra po nim jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię tonikow ale ten wydaje się spoko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam go już dłuższy czas i chociaż nie zauważyłam efektów, to uwielbiam jego aplikację w formie spryskiwacza. Nie jestem fanką toników, ale ten kosmetyk wyjątkowo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z tego co zauważyłam jest to dość popularny tonik, który muszę zdecydowanie przetestować!

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze powiem, że zaciekawiłaś mnie i chyba wypróbuję ten produkt ;)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam wiele dobrego o tym toniku :) Osobiście jeszcze nie używałam

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post dear! You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?
    I will be happy

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń