matowe pomadki do 20zł

by - 6/12/2017 09:31:00 AM

Witam, przepraszam was za dłuższą nieobecność, ale niestety tak wyszło. Dziś zaprezentuję wam pomadki  do 20zł, które lubię i polecam. Wszystkie są łatwo dostępne i tanie.

Kobo Matte Lip Station w kolorze Natural Beauty. Pomadka jest okej. Nic więcej nie mogę powiedzieć, kupiłam ją za 9zł w drogerii Natura na promocji -40%. Jest w porządku, choć szału nie ma,  trzyma się całkiem długo , kolor jest fajny. Po za tym ma super konsystencje i fajnie się nią maluje. Nie czuje  jej  na ustach , ale za to długo stygnie.  Kolor bardzo ładny, taki nudziakowy :) Wielki plus za to, że się ładnie zjada, może to wina koloru, może pomadki. Nie tworzy skorupy. 




Wibo Million Dollar Lips nr 1
Pomadka chyba już hitowa. Bardzo ją lubię, kupicie ją w Rossmannie za około 12zł. Długo się trzyma i ma naprawdę piękny odcień, choć nie powiem, długo jej szukałam. Wszędzie była wykupiona. Warta zakupu. Może się lepić, ale nie zostawia plam. Kolor zbliżony do pomadki Kylie. Czuć ją na ustach, może wysuszać. 

Lovely Extra Lasting nr 4 i 5

Pomadki, które kocham!!! Naprawdę je kocham. Hmmm, numerek 05 jest bajkowy, jak dla mnie świetny. Ładny kolorek, wpadający w fiolecik, kolor 04 bardziej naturalny, prawie go nie widać na ustach. Pomadki mogą zamienić się w skorupę, gdy użyjemy za dużo pomadki i mogą wysuszać usta. Ale ja je bardzo lubię, są baaaardzo trwałe i mega tanie bo kosztują 10zł i są dostępne w rossmannie. Lepią się, ale nie brudzą. Gdy przypudrowuje je pudrem transparentnym, trzymają się jeszcze dłużej i się nie lepią, więc zawsze wybieram tą opcję. Po za tym gdy przypudrowuje usta nie tworzy się skorupa. 

Golden Rose nr 5

Kolor piękny, naprawdę jest przepiękny i wyrazisty. Miałam go na studniówce, ale czy tak super mi się sprawował? Ja i moja koleżanka, która ma inny odcień pomadki miałyśmy z tą pomadką taką sytuacje, że gdy piłyśmy szminka nam się lekko rozmazała i nawet przy tarciu chusteczkami nawilżającymi strasznie wyglądała.  O drugiej w nocy moja broda była cała różowa od tej właśnie pomadki. Mimo to jest długotrwała, wiele osób ją poleca i racja, fajnie się nią pracuje. Jej aplikator jest wygodny, bardzo ładnie pachnie i ma fajną konsystencję. Nie lepi się i nie brudzi.


You May Also Like

28 komentarze

  1. Pomadki Lovely kocham! Wibo ubóstwiam ♥ Resztę koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oja, tyle nowych pomadek do wybróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post ❤️ http://borawsca.blogspot.no/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ubóstwiam matowe pomadki od Golden Rose, moim ulubieńcem jest popularna 10, nieco sina dla niektórych, hhahah. Z twoich polecanych muszę zaopatrzyć się w te z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam Gr nr 5 uwielbiam z tej serii matowych pomadek w płynie mam jeszcze nr 10,11,13 i na tym nie skończy się moje kupowanie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadki od GR uwielbiam, już mam prawie całą ich kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech każdy mówi co chce, ale Golden Rose jak dla mnie najlepsze.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te od Lovely i Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kuszą mnie te pomadki i raczej żadnej z nich nie kupię, ale jeśli miałabym wybrać, to chyba zdecydowałabym się na te od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę często o zakupie tej z golden rose ale jakoś nie mogę się zebrać ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pomadkę z lovely i GR. Obie bardzo lubię, ale w pierwszej irytuje mnie trochę aplikator ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o pomadki to nie przepadam za takimi ciemnymi kolorami. Czerwień również odpada. W zamian za to stawiam na jasny róż - aż tak bardzo nie rzuca się w oczy. :D
    Mam parę kosmetyków z firmy Golden Rose i jak na razie jestem zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam GR pomadki :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)
    http://caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Według mnie pomadki Lovely to życie ! Sama posiadam i jestem bardzo zadowolona ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne kolorki. a pomadki od GR uwielbiam :)
    własnie sie musze zaopatrzyc w kilka sztuk .

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam pomadki GR, polecam 10 i 13 ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam pomadki z Lovely. Są świetne. Muszę przetestować z firmy Wibo 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam pomadkę z wibo i jestem z niej bardzo zadowolona :) I koniecznie muszę sobie kupić te z lovely :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow bardzo ciekawe propozycje i to jeszcze tak tanio na pewno jakieś wypróbuje ^^



    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham matowe pomadki :)
    Ciekawy post

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te z wibo :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Golden Rose to mój ulubieniec <3 Mam już kilka odcieni i na pewno na tym się nie skończy, hah ;)

    MÓJ BLOG
    U mnie na kanale nowy filmik - GRWM KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam bardzo podobną do tej z Avonu, ta z Lovely jest ładna, ale bardzo słabo kryje..
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam jedną już pomadkę z Golden Rose ale będę musiała kupić jeszcze ta co ty masz bo ma piękny kolor mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam pomadki z kiko i eveline. Ten kolor z GR wygląda obłędnie <3
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. z pomadką wibo nie polubiłam się, ale golden rose bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń